Правила виконання дій

ТУТ ЗІБРАНО МІНІМАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ ЗНАНЬ З АРИФМЕТИКИ ДЛЯ УСПІШНОГО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ШКІЛЬНОГО КУРСУ




1. ДІЇ З ЧИСЛАМИ 


·        Кластер 1  Порядок дій: спочатку зробити дії в дужках, після звести в ступінь і витягти корінь, далі  перемножити і поділити, а наостанок – додавання і віднімання.


Наприклад  72-16:(24-20)
1. 24-20=4
2. 16:4=4  

           Кластер 2 Додавання і віднімання у стовпчик: записати число над числом таким чином, щоб розряди співпали. Дію додавання або віднімання з правого розряду. Якщо результатом додавання стає двозначне число, його десятки додаються у відповідному розряді. 





      Аналогічно - під час віднімання, якщо у зменшуваному числі не достає кількості, то займаємо одиницю в попередньому розряді, або у першому відмінному від нуля.


                Кластер 3 Для того, щоб перемножити числа в стовпчик: необхідно підписати число під числом і починати перемножати перше число на правий розряд другого числа і результат записувати під цим розрядом. Якщо отримуємо двозначне число, його десятки додаються до сусіднього розряду зліва після виконання множення на нього:
           
           Так в першому прикладі видно, що 1 дія 6 х 7=42(два пишемо а 4 запам'ятовуємо, 
              6 х 2=12+4=16, знову 6 пишемо , а один запам'ятовуємо і так далі)
                                                                               
            Кластер 4 Щоб розділити два числа в стовпчик записуємо числа як на малюнку знизу, у числі яке ми ділимо виділяємо перших стільки цифр, щоб воно мінімально ділилося на  дільник(6), прикидаємо. на скільки воно ділиться(3), записуємо першу цифру у частку(3) і починаємо перемножати цю цифру з дільником, результат підписуємо під обраною або обраними цифрами дільного. Віднімаємо( в нашому випадку це 0), зносимо ще одну цифру(1), якщо нове число не ділиться(менше за дільника), в частку ставимо 0 і зносимо наступну цифру. Так повторюємо до отримання 0 результату при відсутності цифр дільного.




        
                Кластер 5  Зведення у ступінь і вилучення кореня з числа. Щоб звести число у ступінь необхідно помножити його самого на себе стільки разів, скільки вказує показник ступеню.
      Вилучення кореня - дія протилежна зведенню у ступінь.


                                                                                                ВПРАВИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

2. ДІЇ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ДРОБАМИ (перейти до наступної сторінки===>)

3. КОМПЛЕКСНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ І НАВИЧОК перейти ==>




Комментариев нет:

Отправить комментарий